Postup, pokud nastane něco neobvyklého.
Chceme, aby každý zákazník s našimi službami byl vždy spokojeni. Zboží vždy před odeslání zkontrolujeme a balíme tak, aby při přepravě nemohlo být poškozeno. I přes všechny naše snahy může nastat jedna z níže uvedených situací.
1. Nedorazí Vám potvrzení objednávky.
Ihned po odeslání objednávky Vám dorazí na Váš e-mail automatické potvrzení.
E-mail je zaslán ihned po odsouhlasení našich Všeobecných obchodních podmínek a po stisknutí tlačítka "Odeslat objednávku" se Vám na obrazovce objeví text: Vaše objednávka byla odeslána, rekapitulace objednávky.
Nedorazí-li Vám potvrzení objednávky v ihned po odeslání, doporučujeme Vám nás kontaktovat.
2. Balík je poškozen.
Při převzetí zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte neporušenost zásilky. Jeví-li známky poškození, nepřebírejte ji, o této skutečnosti prosím informujte naše Zákaznické centrum.
Doručení prostřednictvím České pošty a DPD:
Je-li zboží poškozeno, i přesto, že je obal neporušený, je zapotřebý o této skutečnosti neprodleně informovat naše Zákaznické centrum.
Dodání na Zásilkovna.cz, Uloženka.cz a DPDparcel shop
Poškozený balík reklamujete na pobočce výdejního místa ihned při převzetí.
3. Dodávka zboží není kompletní, nebo Vám bylo dodáno jiné zboží.
V tomto případě nám prosím do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky napište. Do zprávy uveďte číslo Vaší objednávky, připojte kontakt na Vás, nejlépe telefonní číslo.