Postup, pokud nastane něco neobvyklého.

Chceme, aby každý zákazník s našimi službami byl vždy spokojeni. Zboží vždy před odeslání zkontrolujeme a balíme tak, aby při přepravě nemohlo být poškozeno. I přes všechny naše snahy může nastat jedna z níže uvedených situací.

 

1. Nedorazí Vám potvrzení objednávky.

Ihned po odeslání objednávky Vám dorazí na Váš e-mail automatické potvrzení

E-mail je zaslán ihned po odsouhlasení našich Všeobecných obchodních podmínek a po stisknutí tlačítka "Odeslat objednávku" se Vám na obrazovce objeví text: Vaše objednávka byla odeslána, rekapitulace objednávky.

Nedorazí-li Vám potvrzení objednávky v ihned po odeslání, doporučujeme Vám nás kontaktovat.

 

2. Balík je poškozen.

Při převzetí zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte neporušenost zásilky. Jeví-li známky poškození, nepřebírejte ji, o této skutečnosti prosím informujte naše Zákaznické centrum.

Doručení prostřednictvím České pošty a DPD:
Je-li zboží poškozeno, i přesto, že je obal neporušený, je zapotřebý o této skutečnosti neprodleně informovat naše Zákaznické centrum.

Dodání na Zásilkovna.cz, Uloženka.cz a DPDparcel shop
Poškozený balík reklamujete na pobočce výdejního místa ihned při převzetí.

 

3. Dodávka zboží není kompletní, nebo Vám bylo dodáno jiné zboží.

V tomto případě nám prosím do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky napište. Do zprávy uveďte číslo Vaší objednávky, připojte kontakt na Vás, nejlépe telefonní číslo.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení